wtorek, 9 czerwca 2015

First pack - choies

Hej kochani, co tam u was? W tym tygodniu wystawiają nam oceny końcowe więc mam nadzieje, że będę dobre. A u was kiedy wystawiają? Jak widzicie po nazwie posta dziś będzie o mojej pierwszej paczce z tego sklepu. Zamówiłem sobie tą bluzkę w ramach współpracy. Bluzka przyszła około 11 dni roboczych. Paczka była szczelnie zapakowana. Ostatni też zamówiłem inne rzeczy i teraz tylko czekać. Na dole macie parę rzeczy w które możecie poklikać (o co bardzo proszę i dziękuję za poklikanie).
KLIK / KLIK / KLIK / KLIK
KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

6 komentarzy:

  1. Poklikałam i życze dalszych sukcesów w blogowaniu, bo posty są świetne :)
    Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, oczywiście poklikałam w każdy link. Życzę owocnego blogowania.
    Księżycova.

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałam :) życzę powodzenia w współpracach :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie do piątku są wystawione oceny.
    Na szczęście z wszystkiego jestem rozliczona :D
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia we wpópracach, poklikałam we wszystko. :)
    Obserwuję. ;)


    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post pt. ''iris''
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane! powodzenia we wspolpracy :)
    roksana-rocky27082.blogspot.com/2015/06/jedyny-sposob-zeby-miec-przyjaciela-to.html#comment-form?lucblogger1165

    OdpowiedzUsuń