środa, 20 maja 2015

szkoła i mnóstwo zadań

Witajcie co u was słychać, u mnie nic specjalnego. W szkole zadają nam mnóstwo zadań domowych, przez które nie mam czasu wyjść na dwór (chociaż i tak ciagle narazie pada deszcz). Gdy przyjdę ze szkoły odrazu zasiadam do zadania aby mieć na wieczór spokój. Niedawno wychowawca zrobił konsultacje z rodzicami, trochę się obawiałem ich bo mialem pare slabych ocen, ale nie jestem z niczego zagrożony. Na spotkaniu nauczyciel mówił o ocenach (i muszę powiedzieć, że niepotrzebnie się martwiłem),mówił też zachowaniu i o przeglądzie jamy ustnej, który ma być w czwartek. Mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko minie i w spokoju.

10 komentarzy:

  1. oby do wakacji :)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie masz zagrożeń to jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej! Nomiowałam cię do LBA-Liebster Blog Awards! Więcej info u mnie na blogu ;) http://eyealex.blogspot.com/2015/05/lba-liebster-blog-awards-czeeesc-moj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać blogi o życiu też mogą być fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za 36 dni wakacje więc luss :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nieldugo wakacje wiec luzik arbuzik haha :)
    zapraszam do siebie. Możesz poklikac w linki ?
    roksana-rocky27082.blogspot.com/2015/05/wishlist-lucluccom.html?lucblogger1165

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy do wakacji. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam mnóstwo sprawdzianów i kartkówek :/
    Jeszcze 36 dni!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście jeszcze trochę i wakacje, bo u mnie również masa zadań domowych, sprawdzianów i kartkówek ;) Już powoli nie wyrabiam.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak u mnie, nic nie robie tylko, ciągle się uczę. Pociesza mnie tylko fakt ze za miesiąc juz wakacje :)
    http:// talucha.pl

    OdpowiedzUsuń