sobota, 21 marca 2015

Zacmienie slonca!

Witajcie. Dziś opowiem wam o zaćmieniu słońca, które widziałem będąc w szkole.
A więc zaćmienie zaczęło się o godzinie 9:47 i trwało do 12:00 (jak mówiła pani z fizyki). Było nas w klasie 15 w ten dzień i ja z niektórymi podszedłem do pani z chemii i zapytaliśmy się, czy pójdziemy oglądać zaćmienie słońca. Pani pytała kiedy ono będzie itp. Kiedy widziałem już ze inni uczniowie zbierają się pod szkołą powiedziałem, że już chyba ono jest i szybko zbiegliśmy je oglądać.  Zaćmienie oglądałem przez dyskietkę a inni przez: płyty, kask do spawania itp. na dole macie zdjęcia, jakie udało mi się zdobyć. Może zdjęcia nie są w dobrej jakości ale przynajmniej są, mam nadzieję że zostawicie po sobie ślad w postaci kom lub obs. Pozdrawiam!




15 komentarzy:

  1. Również widziałam zaćmienie
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    pinkimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA niestety przegapiłam zaćmienie :-( następnego pewnie nie doczekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam zaćmienie, nauczycielka od matematyki poświęciła nawet dla nas 10 minut lekcji, żebyśmy mogli zobaczyć moment, kiedy było najmocniejsze :P
    Oglądałam przez okulary słoneczne i dyskietkę, a potem kolega pożyczył nam szybkę z maski do spawania :P

    Zapraszam do mnie:
    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah zaćmienie. Dzięki niemu straciłam polski :3
    Piękne było

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia wcale nie są takie złe ^^,
    mi przez zaćmienie przepadła chemia :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjecia !
    Mam prośbe, poklikasz u nas w linki na blogu? Byłabym wdzięczne :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie uchwyciłeś zaćmienie! :D
    Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście zdążyłem zobaczyć... pozdrawiam!!!

    http://go11ksz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie widziałam ;(
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń