poniedziałek, 2 marca 2015

Co u mnie ciekawego?

Hej, co tam u was? Na blogu nie było postów, bo nie miałem o czym pisać i byłem chory. Gdy byłem chory dnie spędzałem praktycznie w łóżku ogladając telewizje. Tydzien po przebytej chorobie uzupełniałem zaległości (lekcje, sprawdziany itp.) bylo tego naprawdę dużo. Naszczęście teraz jestem już zdrowy i mam więcej czasu na pisanie. Jeżeli macie jakieś fajne pomysły na wprowadzenie troche zmian na blogu, nowe posty/notki piszcie w komentarzach wszystko biore pod uwage.





12 komentarzy:

  1. Nie za często spotykam chłopaków blogerów, którzy ciekawie piszą. Super piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię nadrabiać zaległości... :D

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, na dodatek prowadzi go chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio była chora i tydzień przeleżałam w łóżku. Powrót do rzeczywistości i nauki był ciężki ; ) Zaczynam obserwować i liczę na rewanż ; )
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoła to wielkie złooo xD

    zapraszam :) wykrzycz-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post.

    Ogólnie podoba mi sie twój blog oby tak dalej 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, mamy praktycznie takie same podręczniki. Powodzenia w uzupełnianiu zaległości! Druga klasa jeszcze spoko, w trzeciej dopiero masakra będzie ;/

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze, że ja już nie muszę chodzić codziennie do szkoły i czuć tego bólu przepisywania, nauki, presji :p
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :3
    Mi nauki zostało niewiele, bo do testów :P
    http://dominikphotographer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń