sobota, 19 grudnia 2015

Mikołajkowa wycieczka

 Witajcie, miałem już wcześniej napisać ten post ale niestety nie miałem czasu, wiecie poprawa ocen/sprawdziany i testy egzaminacyjne. A więc dnia 11 grudnia pojechałem z klasą na wycieczkę. Wybraliśmy kręgle i na film "Listy do M.2"lecz pani powiedziała, że jedziemy na "Makbeta". Każdy był zły, bo przecież wybraliśmy inny film. Dyskutowaliśmy z panią ciągle, że chcemy jechać na listy. Pani potem powiedziała, że jak nie będziecie zadowoleni z filmu to kupuję wam czekoladę, a jak będziecie to wy kupujecie mi. Wtedy coś mi w głowie zaświtało, że może jednak pojedziemy na film "Listy do M.2" i jednak pojechaliśmy.
Film był cudowny jeszcze lepszy od pierwszej części, nawet w filmie pojawiło się moje nazwisko (miał je aktor ten który trzyma Matyldę (Zakościelny). Film miał momenty wesołe i smutne (wzruszyłem się trochę). Naprawdę polecam ten film każdemu bez względu na wiek i płeć. Po seansie pojechaliśmy na kręgielnie oto kilka zdjęć:

 Na kręglach spędziliśmy około 2 godzinki, bawiłem się świetnie, nawet mój brat pobił rekord toru, na dole zamieściłem też punktacje abyście zobaczyli jak to wygląda.

Na zakończenie wycieczki pani rozdawała nam czekoladowe mikołajki i kalendarze adwentowe.

Bardzo dużo dodawałem zdjęć na aplikację: snapchat, jeżeli mnie nie macie tam to zapraszajcie, akceptuję każdego i dużo dodaje rzeczy nie tylko z wycieczek.
Mój snap: dominoc2

6 komentarzy:

  1. też chce isc na LIST DO M2 !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na listach do m2 i kompletnie nie rozumiem fascynacji. jak dla mnie nudne i bezsensowne. usypiałam na tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Listy są ok, chociaż pierwsza część zdecydowanie lepsza;)

    zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wyjazd się udał :) nie oglądałam tego filmu :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń